Fortsätter med silversmycken!

En fyrstav i silver, plats med 4 namn, kan sågas i önskad längd.



 


Här är ett jättefint halsband som passar jättebra till en pappa/kille/man ;);)



 

Som ni ser har jag stansat med andra stansar, jag har nämligen köpt in nya som endast är 2 mm höga och detta medför att jag nu kan stansa längre meningar eller budskap på mindre yta.

Här ser ni skillnaden mellan de tre olika storlekarna jag har, 4 mm, 3 mm och 2 mm.



Har gjort två stycken mobilsmycken till ett par, detta med 2 mm stansarna.



Ad Infinitum- I det oändliga



Amor vincit omnia- Kärleken övervinner allt

Ha en bra kväll

Maila vid frågor
[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0